maandag 7 januari 2013

Aanstaande zondag jagen in Hoofddorp

Het is enkele weken geleden is hij al aangekondigd, de 1e Hoofddorpse Vossejacht. John van Santen zal ons dan kennis laten maken het klei van de Haarlemmermeer. Aanstaande zondag is de jacht dus niet in Zoetermeer maar in HOOFDDORP

Startlocatie is Atletiek baan Hoofddorp
Arnolduspark 5a
2132 CR  Hoofddorp
telefoon kantine: 023-5621946

Er is kleed- en douche gelegenheid en na afloop kan je terecht voor soep en broodjes worst. Er gelden voor deze locatie wel wat huisregels:

  1. Plaats je fiets in het fietsenhok direct bij de ingang. Fietsen mogen niet meegenomen worden richting kantine.

  2. De atletiekbaan is verboden terrein!

  3. Niet met fietsschoenen de kantine (trap) betreden!


Voorstel is om om 8.30 uur te verzamlen bij het clubhuis van FCV Zoetermeer '77. Mocht je geen vervoer hebben dan kan je plaats nemen bij iemand anders, het was al wel duidelijk dat er genoeg plaats moet zijn voor jagers en fietsers.


Mocht je de locatie niet op tijd kunnen vinden (Aad) neem dan contact op met John : 06-46232556, johnvs@netapp.com

[googlemaps https://maps.google.nl/maps?q=arnolduspark+5+hoofddorp&sll=52.308419,4.701730&hl=nl&ie=UTF8&hq=&hnear=Arnolduspark+5,+2132+CR+Hoofddorp,+Haarlemmermeer,+Noord-Holland&t=h&ll=52.308426,4.701719&spn=0.025189,0.054932&z=14&iwloc=A&output=embed&w=640&h=480]

29 opmerkingen:

  1. Zie al die akkervelden. De bieten zullen jullie van harte welkom heten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed idee om te verzamelen bij de fietscross! Laat eenieder even reageren wie ruimte heeft voor meerijders en wie graag wil meerijden. Ik kom met de auto en kan evt één persoon met fiets meenemen. Groet, tot zondagochtend, Jules

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Henk Gijsenbergh8 januari 2013 om 20:31

    Misschien kan de voorzitter in overleg met de atletiek vereniging enige sponsor gelden aanspreken voor een finish ala Parijs-Roubaix? Lijkt mij beter als aan het einde van een start of landings baan.
    Zondag kan ik een bus regelen voor +/-10 fietsen en 2 personen .


    PS Frank winst voelt wel goed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, Frank wanneer ga jij weer eens winnen? Of koop ook eens een jacht, je hebt geld zat. Wij gaan wel mee varen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OPROEP speciaal voor Scholten (Bertje), v.d. Tang. Milatz. Jansen, van Santen (Adri), Schilperoort, Worst, en al die andere mannen die afgelopen zondag verstek lieten gaan bij de Jacht der jachten: a.s. zondag krijgen julie de kans om je te revancheren door mee te strijden om de "Grote prijs John van Santen".
    Wie weet komt ook Plugge met zijn Raborenners nog opdagen in deze Omloop van de Haarlemmermeer.(en wat te denken van Maat, Slingerland, Boshuijer, v.d. Pijl en Hakkers...., wanneer een 60 jarige nog het tempo bepaald van de kopgroep liggen er voor deze mannen ook nog mogelijkheden.)

    Uw reporter is zeker van de partij, hij heeft alvast tractorbanden laten monteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoeveel benzinegeld reken je voor het meerijden in die leasebak?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou me aanbevolen als ik zondag met iemand kan meerijden, ik heb zelf geen vervoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heren,

    Ik heb plaats voor 4 personen + bijbehorende fietsen. Je mag alleen mee terug als je schone kleding aanhebt .....

    Om 08:30 vertrekken bij de fietscross !

    -antoon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. als jij me naar een overwinning dirigeert mag je gratis mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erik Bos rijdt met mij mee, maar wil met de fiets terug? (ben al uit onderhandeld)
    Frank neem ik ook mee, die rijdt voor mij want die heeft zijn kans afgelopen zondag al gehad. Wordt tijd dat ik ook weer eens aan mijn klassement ga werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wil er dan helemaal niemand met de voorzitter meerijden?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De Scherprechter9 januari 2013 om 20:56

    Geef die van Rijn dan wel wat te drinken zaterdagavond anders heeft hij zondag geen brandstof om op te rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. We kunnen ook met z'n allen op de fiets naar Hoofddorp gaan, en niet alleen terug zoals Erik Bos. Want laten we elkaar geen mietje noemen. 8 uur bij de molen van Henk?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed idee! Iedereen die in de Top-10 van het klassement staat, verplicht op de fiets naar Hoofddorp!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, en iedereen vanaf plaats elf op de fiets terug, dan rijdt de voorzitter in iedergeval 1 reis niet alleen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zondag gaan we met z'n allen op reis
    En inderdaad.....alles heeft zijn prijs
    Ook de diensten van de dichter zijn te koop
    Voor u rijdt hij de concurrentie op een hoop
    En waant u zich de komende weken geheel in het paradijs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Pietje Pelle op z'n Gazelle10 januari 2013 om 22:19

    Tsjonge, jonge, wat voor praatjes zijn dit nu weer
    op de fiets helemaal naar de Haarlemmermeer?
    wie weet waar dit toe leidt
    straks is de voorzitter zijn peloton nog kwijt
    kom jagers, gebruik je verstand en pak de auto dit keer

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De voorzitter heeft wel vrienden, hij rijdt nooit alleen...(maar altijd in het wiel)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prins Frank de eerste10 januari 2013 om 22:53

    Lekker de hele jacht in m'n wiel zitten huilen dat je zo ziek bent en dan de laatste 100 meter.....
    Gun het je van harte ik heb nog heel veel jaren om een echte overwinning te pakken

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prins Frank de eerste10 januari 2013 om 22:57

    Misschien kan John de schuivers van Schiphol lenen voor het sneeuwvrij maken
    Voor goede tips bij het uitzetten van een sneeuwachtig kan je aankloppen bij Toon en Jansen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prins Frank de eerste10 januari 2013 om 23:01

    Ook al wordt ik tweede punten krijg ik niet met dank aan ?? Roskam dan maar

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Doet er morgen nog iemand mee aan Egmond-Pier-Egmond ?
    Of is iedereen in voorbereiding op de jacht der jachten ?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beste Toon, jij schitterde afgelopen week door afwezigheid maar de Jacht der jachten is afgelopen zondag al verreden!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Vandaag nog even met de voorzitter getraind, hij had het slecht. Of dat met mijn tempo had te maken of met zijn geweten weet ik niet.
    Hij klaagde natuurlijk weer over z'n gesteldheid, zal zondag wel weer over zijn behalve als hij wordt gelost...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. John, wat doet een mens in Hoofddorp?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beste Douwe,

    Helaas kon ik niet aanwezig zijn, maar des te meer kansen voor de rest.
    Hierdoor weet ik ook niet meer wie de uitzetter was, kun je me dat nog even laten weten dan kunnen we hem morgen alvast eren!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een mooie toer! Maar dat zoek de emmer moet eruit! Ik pleit weer voor bemande controles. In de wandelgangen werd gesproken over de afwezigheid van Douwe!
    Jammer voor de winnaar, geen lovende woorden voor hem!

    BeantwoordenVerwijderen