dinsdag 23 juli 2013

Herkansing dernykoers

Goed nieuws voor alle vossenjagers die niet aanwezig waren bij de dernykoers op 11 juli jl, jullie krijgen een herkansing op vrijdag 23 augustus. Afgelopen keer waren Stekelenburg en Verheijen de rapste vossenjagers in de sprint maar wie weet ben jij de snelste en wordt jij de koning van de koers! Een ding is zeker : niet meedoen is niet winnen! Dus geen smoesjes van 'ik had geen tijd om te trainen' of ik wist het te laat, gewoon meedoen en opgeven bij mij (bbubble62 at gmail dot com).
Datum : vrijdag 23 augustus
Locatie : buitenparkoers Sloten
Aanvang koers : 19:30 gr. Antoon

3 opmerkingen:

  1. Waar blijven al die coureurs? Vakantie is al lang voorbij !
    Liesbeth is er (helaas) niet bij dus je hoeft niet bang te zijn om voorbij te worden gereden door een dame!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vakantie voorbij? Ik begin net aan mijn vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vakantie voorbij? het is weekend, das toch ook vakantie!
    52 keer in het jaar, dat zijn 104 dagen?

    BeantwoordenVerwijderen