zondag 7 juli 2013

Rijden achter de derny

Heren jagers,

Om goed  voorbereid het jachtseizoen in te gaan is er de mogelijkheid om achter een derny te rijden.
Vooral handig voor de jagers onder ons die niet de snelheid hebben maar toch Stekelenburg bij willen houden.
Donderdag 11 juni gaan we derny rijden op Sloten, kosten een paar euro's voor de brandstof.
Aanvang training : 19:30, tijdsduur ca 1 uur.
Het gaat hier om de buitenbaan van Sloten dus niet in het Velodrome!

Afhankelijk van het aantal aanmeldingen kan er met twee derny's gereden worden, wie mee wil moet zich bij mij melden (bbubble62 at gmail dot com).

Groeten, Antoon

7 opmerkingen:

  1. Eens kijken of we met al die klimkilometers ook nog een beetje snelheid in de benen hebben... Ik ben erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool! een (bijna) thuiswedstrijd voor mij! Ik ben er ook bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Steekelenburg van (met dubbel e)8 juli 2013 om 15:18

    Ik doe ook graag mee
    tot nog toe, doe ik steeds maar aan bbq'en met kipsaté
    zo wordt bij niet alleen de ketting vet
    maar moet ik zelfs lossen als er wordt aangezet
    jullie pieken veel te vroeg, de mijne ligt rond het kerstdiner

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Steekelenburg (met dubbel e) is goed op weg om De Dichter de lof af te steken
    Er zit maar 1 ding op, hem de man met de hamer laten tegenkomen die wij allen niet snel zullen vergeten
    Nu prikkelen doet absoluut geen pijn
    In november direct een mokerslag uitdelen, das pas fijn
    Je ziet maar, De Dichter laat zich niet zomaar het plakje kaas van zijn brood eten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het wel leuk donderdag 11-juni???
    De zoek pijlen worden nu al gezet 11-juni !!
    En de jagers zijn nog in zomer slaap.
    Helaas voor mij op donderdag avond koopavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heren, heren, de animo om op Sloten te vlammen is groot
    Gelukkig is Snelle Henkie nog scherp
    Veel plezier 11 juli
    Ik ben verhinderd i.v.m een BBQ!! (Zonder kipsaté maar wel met vette worst)
    Jammer want ik had mijn rendement van de hoogtestages graag eens omgezet in pure snelheid achter de derny.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Uit betrouwbare bronnen vernomen dat Snelle Henkie het laat afweten op Sloten. Hij gaf ruiterlijk toe dat hij niet veel meer gefietst had sinds de laatste vossenjacht en het daarom niet aandurfde om achter de grote motoren te rijden. Maar volgens kenners slaat hij de komende winter keihard terug, we weten alleen niet hoe :-)

    BeantwoordenVerwijderen