donderdag 18 juli 2013

Straatrace Mirroi

Naast hoogtestages, kasseiklassiekers en dernyraces komt het bij de Vossejacht ook aan op techniek. Fietsen op plaatsen waar je eigenlijk niet kan fietsen. Daarom stellen we je nu voor aan het fenomeen Straatrace. Een MTB wedstrijd in de bebouwde kom met onnatuurlijke hindernissen, zoals pallets, een vrachtwagen, een kroeg of een speeltuin.

Zaterdag 10 augustus is er in het Brabantse Mirroi (Middelrode) een mooie Straatrace om je eens goed voor te bereiden op het komende Vossejachtseizoen.

Kijk voor info op de website http://www.straatcrossmirroi.nl/
een straatcross door de straten van het mooie Brabantse Middelrode, op zaterdag 10 augustus 2013. Middelrode ligt in het hart van Noord-Brabant aan de grenzen van mountainbike mekka Berlicum, gelegen in de Meierij van Den Bosch. Wat ons betreft een prima locatie om een streetrace te organiseren waar de beste streetracers zich zullen kunnen meten met elkaar op een uitdagend en technisch parcours. De komende tijd zal er steeds meer informatie verschijnen op deze site omtrent deze mountainbike wedstrijd. Hou de site dus in de gaten om dit spektakel niet te missen!!

Om deze wedstrijd meer kracht bij te staan zal er tijdens de koers onder andere over een podium worden gereden. Tijdens het de wedstrijd is er ook een muziek evenement bezig onder de naam “De vrienden van Mirroi Live” .

De straatcross Mirroi wordt georganiseerd in samenwerking met:

[youtube=http://youtu.be/7TfK35AEBLc]

4 opmerkingen:

  1. Ben ik gdvdgdvr op vakantie. Effe kijken of ik nog kan annuleren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stefan van Steekelenburg20 juli 2013 om 10:41

    Potverdikkeme
    Dan ben ik niet op vakantie, maar in Italie op stage
    Bij Dr. Ferrari, heet hij niet Michelle
    Dikke me, dat is mijn probleem
    Dat is voor mij de reden dat ik de fiets meeneem!
    Trainen met de Dichter geeft mij inspiratie
    Dat is tevens goed voor de acceleratie
    Tjonge jonge wat is de snelheid van de Dichter al hoog
    Zo hoog dat hij met 52 bijna de bocht uit vloog
    Jaja, dat is niet gelogen
    het ging zo hard wat we er de volgende met 56 bijna samen uit vlogen
    Ik heb gezien, ook hij piekt veel te vroeg
    Maar toch, ik wil hem wel in mijn ploeg
    Ploegenspel........ mag dat wel?
    Hebben we dat eerder ook al niet gezien
    Drie man op dezelfde fiets, en waren ze dan ook nog clean
    Want als de voorzitter van zijn eigen geld op vakantie gaat
    Zal de penningmeester toch wel zorgen dat hij wat centen achterlaat
    Dat wordt straks koersen, het is net echt
    Geldprijzen na elke jacht, in tijden van crisis dat is niet slecht
    Het shirt van de voorzitter was tijdens de dernykoers nog blanco
    Een grote sponsor kan zorgen voor een beter banksaldo
    Ene Thijs “Damien Gaudin” de Groot, is die niet van Groen RIJK
    Zie hier, die grote sponsor is al binnen handbereik
    Een gele lijders trui, dat lijkt mij ook wel wat
    Of een rode, voor wie er achteraan zat
    Volgende week fiets ik maar weer eens alleen
    Voor dat ik mezelf weer helemaal aftrain
    Ik heb in ieder geval veel geleerd van de Dichter
    Olie op het vuur, of brandjesstichter
    Praten tijdens het fietsen dat lukt ook niet meer
    Alles rijmt, ik weet het al weer
    Roepen wij tijdens het fietsen, tegen, teger
    zegt diegene achter mij, inderdaad het was een neger

    prettige vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De koersdirectie heeft naar aanleiding van het bovenstaande de heer van Steekelenburg direct passende psychische hulp aangeboden. Inmiddels gaat het weer wat beter met hem. De behandelend artsen zijn nog wel op zoek naar de achtergrond van kreten die patient van Steekelenbug slaakt zoals "me knijper!", "houten emmer!" en "hou me spoiler ff vast".

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Patat generatie22 juli 2013 om 17:38

    Een aparte lijderstrui voor nummer laatst en een leiderstrui voor nummer één ik ben voor. Ik vraag mij alleen wel af of de shirt sponsor zo veel verschillende maten kan leveren???

    BeantwoordenVerwijderen