woensdag 18 januari 2012

Jacht van zondag gered!!!!!


Heren renners,
 
in het prachtige en objectieve verslag van Douwe werd gemeld dat Aad S. en Charles A. de volgende jacht zouden uitzetten. Helaas hebben beide heren bij nader inzien geen mogelijkheid. Daarom heeft het bestuur (met name Henk) alle mogelijke moeite gedaan om op zo'n korte termijn twee helden te vinden om voor a.s. zondag een jacht uit te zetten. En het is gelukt: Thijs de Groot heeft er ruzie met zijn baas voor over en Antoon Milatz heeft de huiselijke agenda overhoop gegooid om ons jagers op zondagmorgen een doel te geven! Uit dankbaarheid voor hun inzet heeft het bestuur (eenmalig) besloten om deze heren dubbele punten te geven! Overigens is Antoon zondag niet in de gelegenheid om bij zijn eigen jacht te zijn, maar pa Endeveld zal dan zijn taken overnemen. Super, namens iedereen alvast bedankt
 
En nu nog even serieus: zonder uitzetters geen jacht heren. Ik doe daarom een dringende oproep aan alle jagers om op de uitzetterslijst in te tekenen! 
 
Met welgemeende groet,
uw voorzitter (tevens onbedreigd klassementsleider)

9 opmerkingen:

  1. Die dubbele punten hadden ze vast niet gekregen van de voorzitter als ze een bedreiging voor hem zouden zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien moeten Endeveld en v.d. Tang nog een jacht uitzetten, kijken of de voorzitter dan ook zo enthousiast is.

    Short Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat hij zelf de laatste uit gaat zetten..

    "Wanking" Appie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heren,

    Jullie krijgen het morgen niet kado, er zal hard gefietst en goed opgelet moeten worden. Dubbele punten betekent ook een dubbelzware jacht! En morgen niet klagen!

    de Groot / Milatz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan zeggen van @toonfiets en Thijs de Groot wat je wilt. Maar die 90 punten hebben ze dik verdient. Ze hebben voor morgen netjes een dubbele jacht uitgezet. Ga er maar aanstaan een kleine 100 km pijlen en al die rollen lint in het land. Ik kan het weten want ik heb de hele route gereden omdat ik er morgen niet ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aha Patrick, één van mijn 'secondanten' had iemand gezien (in het zwart) die de boel kwam verkennen maar toen hij hem aansprak was hij zogenaamd de weg kwijt, was jij dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee Toon, ik train altijd in mijn sponsor kleding, dat heb je kunnen zien bij ..... toen ik uit tegengestelde richting kwam :-)

    BeantwoordenVerwijderen